HUISSTIJLEN

Een logo is slechts een deel van de uitstraling van een organisatie. Een huisstijl geeft het geheel zeggingskracht...

Kleur Bekennen

Wat doe je als je jezelf wilt onderscheiden als schildersbedrijf? Je hebt ervaring genoeg om te zien dat het anders kan. En zowel in omgang met klanten en medewerkers als in kwaliteit van werk wil je het anders aanpakken. Beter.

Dan begin je opnieuw, met een naam en huisstijl die dat onderscheid ook uitstraalt. Dan moet je Kleur Bekennen.

Ik mocht de flexibele huisstijl ontwerpen, maar ook eerst de naam ontwikkelen. Het geheel straalt gevoel voor het schildersvakvak uit, plezier ook en heeft genoeg lef en 'stoerheid' voor een branche die voornamelijk nog steeds een mannenwereld is.

En het werkt! Kleur Bekennen wordt gezien én gewaardeerd, om de uitstraling en kwaliteit. De huisstijl het imago van het bedrijf. Wat mag je nog meer van een huisstijl verwachten?

De Groene Delta

De Groene Delta is een overleg structuur van diverse partijen die zich bezig houdt met de groen ontwikkeling rond 's-Hertogenbosch. Ik mocht daarvoor een beeldmerk ontwerpen alsmede diverse visualisaties van plannen en een aantal nieuwsbrieven.

Altuïtion

Altuïtion is een Customer Experience Consultancy-bureau. Voor deze opdrachtgever zijn jaren lang verschillende communicatiemiddelen ontwikkeld. Van huisstijl tot presentaties, middelen voor seminars en nieuwsbrieven, illustraties voor website en speciale acties.

Hier tref je enkele voorbeelden van een nieuwsbrief voor relaties en (actie)logo's.